vs. Karşı...


yolun karşısında seni bekliyorum...
&
metroya, köprüye, baraja,santrale,sisteme,demokrasiye, vs vs  karşıyım...

iki cümle arasındaki "karşı" ifadesinin neliğini dahi ayırt edemeyen ve -(ay)merhaba ben tolga diyerek ağzını ezip büzüp konuşan 80lerin sonu ninni dinleyip, doksanları dizi kültürü ile yaşayan hormonlu bir  'ne yedüğü belürsüz' grubun içine düşünce; metronun yer altına yuvarlanıyorsun hissi uyandıran  merdivenleri nefes alıp verişimin normalleştiği bir durak olmuştu...O an GDO'su ile oynanmış hormonlu kalabalığa dönüp şöyle dedim: 
1. SİZİN SÜLÜK GİBİ YAPIŞTIĞINIZ ŞU DÜNYADAN BEN TİKSİNİYORUM!(içimden)

2. SİZE; 'KARŞI OLMANIN' BİLİNÇLİ BİR VAROLUŞU/YOKOLUŞU GEREKTİRDİRDİĞİNİ DE HATIRLATMAK İSTERİM. VAROLUŞ İSE DURUŞLA VÜCUD BULUR ,ZAHİR OLUR...KARŞIYIM DEDİĞİN ŞEY NE İSE ÖLENE DEK KARŞISINDA OL!AMA KARŞI OLMAK YOLUN KARŞISINDA OLMAK GİBİ DEĞİLDİR...ÖLENE DEK; GEREK FİKRİN, GEREK FİİLİN "KARŞI OLDUĞUN ŞEYİN "BOYUNDURUĞUNA GİREMEZ!
 3. ŞAYET GİRECEK OLURSA HAYATIN BOYUCA HEP YOL KENARLARINDA KARŞIDAN KARŞIYA GEÇMEYİ BEKLERSİN!(içimde)

Hasılı ey GDO'su ile oynanmış sözde doğa severler!
metro yapımına karşı olup metroya binmeyiniz!
köprüye karşı olup köprüden geçmeyiniz!
en önemlisi de dil bilgisi çalışınız bu tarz soruları osym çok sever!(:burası da içimden:)

Yorumlar

SANDUKA