köşe

Gözlerim,  dalmak değil
dalaşmak istediğinde
 sessizliğe...
 sessizce ağlarım
bir köşede...
ne köşe sorar
ağlayışımın sebebini
Ne ben köşemi yadırgarım...
zevkten dört köşe olmaz benim
köşem...
Doymuş, hantal bir kedi uyumaz
Bir şömine yanmaz köşemde...
ben ağlarım
ve unuturuz ikimizde
neye ağladığımızı...
ben ve köşem
sahici mutlulukları
hiç yaşayamayacak olmayı
artık önemsemiyoruz...
karşılayışını bizi ölümün
yine bir köşe başında belki.
Daha dün annemizin kollarında,
 masalların ancak
masal olduğuna inandırıldık...
devlerin realitesini kabul edip
tüm anlatıcıları susturduk
tüm çocukları uyutamadan üstelik
Biz bir kana bir bayrağa kırmızı dedik...
elma şekeri hiç kırmızı olmadı
bizim çocukluğumuzda.
ķöşe kapmaca oynadık da
kapıp kaçamadık bir tutam
matem bir tutam seziş ve alabildiğine
sır...
daha ne kaldı
köşe bucak aradım
kırgınlıklarını...

Köşem ve ben...
karanlık...


Yorumlar

SANDUKA