kimi zaman olmak istediğin yerdesindir, ama bir anlamı yok gibidir bunun...çünkü hayatının merkezine koyduğun şey olmak/yapmak/gerçekleştirmek istediğindir...ne cesaret ama...hayatının merkezine hep bir  hayali koymak...cahil cesareti...

her neyse azizim ben bunları demek için oturmadım ki yanına...bir kar müjdesi verecektim sana...ben sevinirdim kar yağınca ama hüznümü coşturdu bu defa  beyazlık...


ortak bir dil çıkarsam ölmeden bağrımdan ve sana onunla anlatsam hüznümü... olduramadıklarımı gerekçesiz...ve telafisi olmayan...bir anlasam herkesin bıraktığını ve bırakacağını bir gün avuçlarımı...gözlerime dokunanların yara açacağını ah!

Yorumlar

Kübra Karakaya dedi ki…
Ah dostum ah, hayatımız anlamaya çalıştıklarımız ve anlayamadıklarımızla dolu.. Bin insanı anlamayı bırak, kendi kendimizi bile anlayabilmiş değiliz. Ortak bir dil olsa dediğin gibi gönül dili.. Gönlünden geçenleri aynen anlayabilse, yorum yapmadan yalın bir şekilde..

SANDUKA