Olriç ve Efendisi


Sen beni sıkıyorsun ukala Olriç
Benden kurtulmanız imkansız, doğruları dilemedikçe efendim
Doğruluktan uzaklaştığımı sanmıyorum Olriç
Zanda bulunmak günahtır efendim (Hücurat)
Kaybedenlerden olmamak için dua ediyorum Olriç 
İman ettik demekle kurtulacağınızı mı sanıyorsunuz efendim (Ankebut),
Korkuyorum Olriç
Ümit de gerekiyor efendimiz
Bu kadar umutsuzluğu nasıl kırabilirim Olriç
Bedel ödeyerek efendim
Ölmek istiyorum Olriç
Henüz pişmemişsiniz efendim
O halde infak etmeliyim Olriç
Vermedikçe alamazsınız efendim
Zamanım, gücüm ve param yok Olriç
Aklınız var efendimiz
Herkes düşünür Olriç
Düşünen sorumludur efendimiz
Dürüst olmalıyım Olriç
Ben bunun uğraşındayım efendimiz
Ne nankörüm Olriç
Tefekkür etmiyorsunuz efendimiz
Pişman olsam ne olur Olriç
Bir taş olmayı dilerdiniz efendimiz.
Kim hatasız ki Olriç
YARADAN MÜNEZZEHTİR EFENDİMİZ 
...

Yorumlar

SANDUKA