ağlasam sokaklarında


Bazı resimlerde ne çok sana benziyorum!

-İnsanlara bir şey söyleyince duymamaları bugünlerde daha çok sinirletiyor beni…
Ben biliyor musun bir anda tabir çok yerinde olacak
 buz kesiyorum…
-bağlarımı tek tek kana buluyorum.
Artık kan görünce de ağlamıyorum üstelik…
Yalnız kalmak isteyince ve ağlamak
sessizliğimi bozan her şeyden nefret ediyorum
Nasıl böylesine nefreti öğrenmiş yüreğim
Ah rabbim!
Bana zannın, zan ettiğim gibi mi?

Hortladı tüm ünlü şehirlerin sokakları
Sokak lambaları arzı endama çıktı
Bağırsam rahatlar mıyım sokaklarında rabbim?
Kırsam yıksam!
İnsanın bağıra bağıra ağlayacağı yer bile bulamaması ne acı
Koca dünyada…
Ah
Ben niye böylesine sıkıştım kaldım burada…


Yorumlar

Saliha Dakesoğlu dedi ki…
İnsanın bağıra bağıra ağlayacağı yer bile bulamaması ne acı
Koca dünyada…

....

bağıra bağıra ağlamayı bırak sessizce kendi içime ağlasam ama kimse 'ne oldu' deyip rabbimle arama girmese istiyorum...
Kübra Karakaya dedi ki…
Can bedenden çıkmayınca sıkıntısı da stresi de bitmez bu dünyanın kardeşim.. Gittikçe daralan ruhumuzun dar sokaklarda sıkışmasına şaşmamalı.. Rabbim gönül huzuru versin, yeterki kabirde daraltmasın..
Esra Bülbül dedi ki…
azizam ne kadar daralmış yüreğin böyle. Rahman rahmet kucağında uyutsun seni, şevkatiyle büyütsün inş.

SANDUKA