GİDİYOR MUSUN!



gidiyor musun?

benim için
 senin yüzüne bakmak bile
 ibadet diyecektim;

senin yanında 
başımın üstünde kuş varmış 
varmış da uçacakmış gibi 
hissediyorum diyecektim...

seninle hep
 yağmur altında 
yürüyoruz gibi hissettiğimi,
seninle nefes aldığımı,
kanımın ılık ılık aktığını,
ümidimin yeşerdiğini söyleyecektim...

denizin boğmadığını,
ateşin yakmadığını,
zehirlerin akmadığını,
korkularımın hortlamadığını söyleyecektim...

bunların hepsi susarak anlatacaklarım mıydı!

ah ben senin  acını 
ben senin acını
kana kana içmeliydim...

ben senin acının 
benim başımı almasına izin vermeliydim...

ah acını ben nasıl!
baş üstü etmedim!

üstelik yaşamak uğruna ben
her gün ölümü seçtim!
nasıl...

aklımı alıp nereye gideceksin...
nereye...
harflerimi çıldırtıp...
ülkemi yıkıp
şehirlerimi yakıp nereye!

ahlarını hû diyor içime çekiyorum...
hû!






Yorumlar

SANDUKA