haydi öl...


biri bana haydi öl dedi bir gece vakti
sırlar çözülür belki...
ona dedim ki;
öyle kolay mı?

kolay olduğunu kim söyledi? 

ona hayret ettim...
yağmur altında yürüyelim hadi!
der gibiydi...

biliyor musun?
ben hep yaşlılara 
ölümden korkuyor musun?
 diye sormak istiyorum!

gencecik bir delikanlıya 
yaşamaktan korkuyor musun diye sormak?

ne olursa olsun gece uyanıklık iyi...
ölüm sessizliği kayboluyor gece...
 gece ölüm çığırtkan oluyor...

bizi tanıyorlar mı?

aslını kaybetmiş 
gözlük çerçevelerim 
okuyamıyor
hakikati...!
tanıyamıyor;
ayırt edemiyor yüzleri...

gözlerimi kısıp baktım ölüme...
buğulandı sandıklarım

hem zanlarım!  beni ben yapan 
ayakkabılarım...
bu şiirde verilmek istenen mesajı
anlatsın biri...

'yazınca ne değişiyor'
yazmayınca ne?

 eskiden
 acısı hafifliyor insanın derdim
 yazınca! 
ne sersemlik...

 bir şairin seslenişi geldi zihnime 
işgaller altındaki halkına seslenişi:

ağlamayın ağlamayın 
acınız hafifler ağlamayın...

zanlarım!
uyuyun!
kabirlerden kalkacağınız güne kadar...
uyuyun!








Yorumlar

SANDUKA