GÜNCE



      Hatalarımı düzeltmeye çalışırken, her bitişin bir başlangıcı olup olmadığına kafa yordum bugün.Üzdüklerimi düşündüm, sebepsiz miydi hepsi? Yanlış anlayışlarım yüzünden mi olmuştu? Hele o abartışlarım neydi? Peki ya, kurduğum yersiz cümleler? İçimde kopan tufanlar ya da bitişler..
    

        Üzüyor muyum sevdiklerimi, kafamda bu kadar bitiş varken? Başlangıçlar için doğru yolu bulmak bu kadar zor muydu? Ya da bu kadar zayıf mıydım ben? Çaresiz mi? Tutarsız mı? Hayır, değilim biliyorum, zora gelmek istemiyorum belki de..

       Aldığım her kahve yudumunda biraz daha derine daldım..
Sebepler kurcaladı aklımı, kar ve yağmur şakırtıları yanında aparatif olarak..Hala yağmur yağıyor, benimse hiç uykum yok.Karanlığı seyrediyorum, düşüncelere dalmaktan korkan gözlerle..
      Aklıma çok sevdiğim bir şarkı geliyor, mırıldanıyorum.. 

Yorumlar

Esra Bülbül dedi ki…
aramıza hoş geldin kardeşim.
güzel bir iç görü, eleştirel bir bakış..
Emine Yiğit Aras dedi ki…
ah büşra dertlerimiz öyle aynı ki; dün gece dedim ki benim gibi niceleri var böyle yaralı...ve bu beni daha çok kanatıyor...sağ salim ölene dek böyle devam edecek...
Büşra Özyurt dedi ki…
Hoşbulduk kardeşim, dertlerinizi kelimelerle ifade edibildiysem ne mutlu bana.

SANDUKA