SÖKÜK



Ah benim söküğüm!
Yeniden
Tereddütlerimi sal şu kayalıktan,
Canavar yokuşunda
Tırmanış mı hoyrat isteğin...
Alabora olmuş tehdidi
En görkemli gemilerin.
Zincirimi kusuyorum
Ağrılı geceleri özlüyorum
Sivrisinekten korkasım var
Bu gece
Kan emicileri kanımla boğasım
ölesim
Ölümü övesim var
İnsaf et!
Karamı ki bahtın?
Şu beddualar yağdırdığın
Bahar örgülü evladın...
Zulmün öncüsüyüm
Beni kınayın/yıkayın

Bir hırsızın duası gecemin feneri
Gölge oyunları var
Gecelerimin
Ütüsü bozulan,
Kadife elbisenin talibleri...
Kahrediyor
Evde kalmış çeyizi
Ah çeyiz
Boynun hep bükük
Sandığın yıkık dökük

Baki bir dokunuş değmişken
nakışına örgüne,
Nakkaşına bu asiliğin niye

Bahtına düşesim var
Ey çeyizin nakkaşı;
Sana dolanasım
İlmek ilmek dokunasım
Bir olasım var
Renklerindeki tevhide boyanasım...












Yorumlar

Esra Bülbül dedi ki…
"Baki bir dokunuş değmişken
nakışına örgüne,
Nakkaşına bu asiliğin niye

Bahtına düşesim var
Ey çeyizin nakkaşı;
Sana dolanasım
İlmek ilmek dokunasım
Bir olasım var
Renklerindeki tevhide boyanasım..."

hocam bilhassa bu kısmı ne kadar güzel olmuş ya, maaşallahhhh..
sizi böyle renkelndiren, size ilham olan şeyi bilmek isterim doğrusu...
Emine Yiğit Aras dedi ki…
bir kıymetli dost desem kafi gelir mi bilemedim...bir kıymetli dost ve dostla gelen göremediğim ama aşina olduğum gözler...Allah layık etsin...

SANDUKA